أهلاً بكم في منتديات قمرين لكل قمر نجمين ولكل زائر لنا قمرين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلاً بكم في منتديات قمرين لكل قمر نجمين ولكل زائر لنا قمرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أغنية مبقاش أنا ( أصاله )

كاتب الموضوعرسالة
LOVEr_Rap
مدير عام
مدير عام
LOVEr_Rap

ذكر
البلد : مصر اللى خنقانى
الوظيفة : أغنية مبقاش أنا ( أصاله ) Studen10
الهواية : أغنية مبقاش أنا ( أصاله ) Sports10
مزاجك اليوم : أغنية مبقاش أنا ( أصاله ) 810

أغنية مبقاش أنا ( أصاله ) Empty
مُساهمةموضوع: أغنية مبقاش أنا ( أصاله )   أغنية مبقاش أنا ( أصاله ) Icon_minitimeالسبت سبتمبر 06, 2008 7:41 pm

مبقاش أنا
لو مرجعتش ليا بقلبك تاني هنا.. لو محلفتش إن الثانية في بعدي سنة.. لو ما أمنتش إن الجنة في حضني أنا.. مبقاش أنا.. لو معرفتش إن حنانك سر روح حناني.. وإن الحب في قلبك كان مخلوق علشاني.. وإنك مهما بعدت هترجع تتمناني.. مبقاش أنا

لو مرجعتش ليا بقلبك تاني هنا.. لو محلفتش إن الثانية في بعدي سنة.. لو ما أمنتش إن الجنة في حضني أنا.. مبقاش أنا.. لو معرفتش إن حنانك سر روح حناني.. وإن الحب في قلبك كان مخلوق علشاني.. وإنك مهما بعدت هترجع تتمناني.. مبقاش أنا لو مندمتش ع الأيام إللي بعدتها.. لو مدفعتش تمن الغربة إللي أنا عشتها.. لو مشربتش كاس المر إللي شربتها.. مبقاش أنا لو مندمتش ع الأيام إللي بعدتها.. لو مدفعتش تمن الغربة إللي أنا عشتها.. لو مشربتش كاس المر إللي شربتها.. مبقاش أنا.. أنا عن نفسي راح أسكت لكن مطمنة.. قلب المؤمن هو دليله وأنا مؤمنة.. لو مرجعتش تبكي عشان ترجعلي أنا.. مبقاش أنا.. أنا عن نفسي راح أسكت لكن مطمنة.. قلب المؤمن هو دليله وأنا مؤمنة.. لو مرجعتش تبكي عشان ترجعلي أنا.. مبقاش أنا
https://2amren.yoo7.com

أغنية مبقاش أنا ( أصاله )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أغنية be easy لمساري
» أغنية قلبك ( أنغام )
» أغنية طول ما انت معايا ( مجدي سعد )
» أغنية أنا عايش ( عمرو دياب )
» أغنية سر الحياه ( هيثم شاكر )